Food Tips

Food.. Het beste woord dat er bestaat! Maar aangezien ik nu een ‘fitgirl’ ben, mag ik niet meer onbeperkt lekkere dingen eten. Via deze food tips geef ik jullie een kijkje in wat ik dan wel mag en kan eten en deel ik heerlijke recepten die ik zelf bedacht heb of die ik tegen gekomen ben en geprobeerd heb. Vooral handig is dat de voedingswaarden erbij staan. Dus, waar heb jij trek in?

Kwark, havermout, pannenkoeken, eieren, brood. Maar denk bijvoorbeeld ook eens aan gezonde wentelteefjes of muffins. Er zijn zoveel verschillende lekkere dingen om de dag mee te beginnen.  Hier vind je mijn favoriete ontbijtjes.

Lunch. Dat betekent dat je alweer halverwege de werkdag bent en even mag relaxen. In de categorie lunch tips vind je de recepten waar ik het liefst mee lunch en die je ook nog eens makkelijk de dag van tevoren kan bereiden en mee kunt nemen naar je werk.

Tussen al die grote maaltijden door is een snack fijn. Dit kan een simpele snelle snack zijn, maar het kan ook een vullende reep voor het sporten zijn. Natuurlijk heb je soms ook gewoon trek in wat lekkers. Zoek hier de lekkerste snackrecepten uit.

Zin om uitgebreid te koken of ben je juist op zoek naar een snelle maaltijd voor na de training? Van pasta, tot rijst, tot pizza’s en groente. In deze categorie komen alle verschillende opties aan bod.

Dit is wat mij betreft de lekkerste maaltijd van de dag en ik zorg ook altijd dat ik ruimte in mijn macro’s heb voor een toetje. Chocoladetaartjes, ijs, smoothies. Neem vooral een kijkje als je ook zo van desserts houdt!

Heb jij goede food tips? Laat het dan vooral weten zodat we dit met de wereld kunnen delen!