Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 13

23/03/2019

Zo, ik ben eindelijk terug met een nieuw voedingsschema. Komende maandag begin ik als Personal Body Coach dus samen met mijn eerste deelnemers start ik weer vol goede moed aan een nieuwe week. Ook deze keer heb ik geprobeerd wat meer vegetarische recepten toe te voegen, maar natuurlijk drink ik ook gewoon een wijntje.

Het voedingsschema van week 13

As usual start de dag met kwark. Om het af te wisselen maak ik ook de ontbijtbowl. Door dit te mengen met wat extra kwark komt het geheel wat hoger uit in eiwitten. Want ik moet toegeven dat ik daar nog steeds moeite mee heb nu ik wat minder vlees probeer te eten. Maar, drie van de vijf dagen lunch of dineer ik zonder vlees dus ik ben best trots op mezelf met deze vooruitgang.

Om te snacken heb ik twee banaanrecepten; het hartige bananenbrood en de banaanpancakes. Deze wissel ik af met ananas of combineer ik met een protein shake om verdeeld over de dag genoeg eiwitten en energie binnen te krijgen. Het diner is vrij simpel. Een tortilla pizza maar dan zonder ham zoals ik normaal zou doen en een vegetarische kaasschnitzel in plaats van een kipschnitzel. Verder zag ik ook een heel lekker recept in het boodschappen magazine; gado gado salade. Dus die heb ik ook maar meteen toegevoegd.

Fijn weekend allemaal!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 13

Ingredienten voedingsschema week 13

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.