Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 30

20/07/2019

En weer door met een nieuw voedingsschema. Je zou denken, hoe vaak kun je zo’n schema maken met andere dingen erin? Nouja, elke week dus als je varieert in je snacks, je fruit en je kwark. Ik laat me leiden door de aanbiedingen en dan krijg je vanzelf dus elke week andere dingen in je schema.

Het voedingsschema van week 30

Uiteraard heb ik wel een aantal terugkerende recepten omdat ik dat gewoon lekker vind. Zo eet ik elke week een broodje met gebakken ei. Niks mis mee zolang ik er niet op uitgekeken raak toch? Verder besloot ik weer eens kokos pannekoekjes te maken, kocht ik ongeveer 8 bakken Skyr bij de Vomar en nam ik flink wat mango mee. Een lekker tropische week dus! Uiteraard moet er curry met mango gemaakt worden en ook de zoete aardappel salade gaat op herhaling, want daar ben ik vorige week niet aan toe gekomen.

Vrijdag ga ik waarschijnlijk uiteten. Vaak krijg ik de vraag van mijn deelnemers ‘heb je tips voor een avondje uiteten?’. Wat ik zelf altijd doe is zorgen dat ik ongeveer 600 kcal over heb. Daarbij probeer ik overdag al mijn eiwitten zoveel mogelijk binnen te krijgen en mijn vetten redelijk laag te houden. Het resultaat is kwark, salade, fruit, een shake en een sultana. Best een prima dagverdeling en nog genoeg ruimte over. Een andere tip is van tevoren alvast de menukaart bekijken en bedenken wat je ongeveer wilt eten. Zo kun je voorkomen dat je kiest uit honger en heb je een betere inschatting van hoeveel je binnen gaat krijgen. Een tip die ik van een deelnemer kreeg was ook een goede. Zet je auto of fiets wat verder weg zodat je voor en na het eten een stuk(je) moet lopen. Last but not least; geniet! Als je dan toch uit eten gaat, geniet er dan van 🙂

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 30

Ingredienten voedingsschema week 30

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.