Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 33

09/08/2019

Een nieuw voedingsschema voor een nieuwe week. Er staan een aantal heerlijke toetjes in, want daar ben ik nou eenmaal fan van. Verder ga ik voor simpele maar voedzame diners en lekker veel fruit. Daarnaast pak ik een veelgestelde vraag aan over goede en slechte producten.

Het voedingsschema van week 33

Een gezond voedingspatroon betekent niet dat je alleen maar gezonde dingen moet eten. Het betekent dat je een balans hebt tussen dat wat je echt lekker vindt en dat wat je de juiste bouwstenen voor je lichaam geeft. Hierbij hou ik zelf graag de 80-20 regel aan. 80% voedzaam en 20% gewoon lekker. Daarbij zijn producten niet persé goed of slecht, maar eerder voedzaam of minder voedzaam. De ingrediënten in mijn recepten die minder voedzaam heb ik geel gemarkeerd. Spekjes zijn bijvoorbeeld erg hoog in vetten en wijn voedt niet maar bevat alleen ‘loze calorieën’. Als je meer wilt leren of welke producten passen bij jouw lichaam, dan help ik je daar graag bij als PBP coach

Zoals je ziet heb ik ook weer een aantal nieuwe bussen muesli besteld dus ik ga genieten van mijn ontbijt. Daarnaast komt de bananencake weer terug en sluit ik de laatste paar dagen af met kokos panna cotta en chocolade mousse. De BBQ-veggie pizza vul ik aan met wat pulled chicken om aan het juiste aantal eiwitten te komen.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 33

Ingredienten voedingsschema week 33

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.