Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 18

24/04/2020

De week van Koningsdag. Ondanks dat het dit jaar anders zal zijn ben ik toch van plan er iets leuks van te maken. Daarom is deze dag in het nieuwe voedingsschema ook leeg. De rest van de week is ingepland met lekkere, gezonde en makkelijke recepten om de balans in de week goed te houden.

Het voedingsschema van week 18

Koningsdag is niet leeg omdat ik helemaal los wil gaan qua eten, maar omdat ik het meer op gevoel doe zoals in het weekend. Mijn weekenden plan ik namelijk ook niet in omdat het ritme van deze dagen heel anders is. Wel voer ik alles netjes in en zorg ik dat ik (meestal) binnen mijn kcal budget blijf. De rest van mijn macro’s laat ik in het weekend een beetje los om zo de gestructureerde doordeweekse dagen af te wisselen met losse weekenddagen.

In het voedingsschema van deze week ben ik vooral voor makkelijke diners gegaan. Een wrap, een burger, gegrilde groente en een portie pasta bolognese waarvan de saus al kant en klaar in de vriezer zit. Snacken doe ik met ananasbrood, want daar heb ik door het zonnige weer echt trek in. En de toetjes wisselen tussen protein kwark, gezonde chocolademousse en zelfs B&J. Gaat wel ten kosten van mijn eiwitten maar soms mag het toch?

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 18

Ingredienten voedingsschema week 18

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.