Voedingsschema's

Personal Body Plan: voedingsschema van week 18

28/04/2018

Het is even geleden vanwege al de business trips de afgelopen weken, maar hier is dan eindelijk weer een nieuw voedingsschema.

The day after

Na alle drankjes en lekkere hapjes van gisteren zijn die vitamines best welkom. En aangezien ik er van uit ging dat jullie gister allemaal lekker genoten hebben, besloot ik het voedingsschema pas vandaag te delen met jullie. Ik ga zo maar eens naar de supermarkt m een nieuwe, gezonde week in te kopen.

Deze week nog even knallen, want daarna mag ik even lekker op vakantie! Mijn sportkleding, shake zakjes en smartbarren gaan netjes mee maar verder zal het een week genieten en veel eten worden denk ik zo. Natuurlijk ga ik wel proberen verantwoorde keuzes te maken, maar of dat lukt horen jullie later 😉

Het voedingsschema van week 18

Er staan deze week een paar oude bekenden op het schema. Zo maak ik de chiapudding nog een keer, maar ook het havermout ontbijt komt voorbij ter afwisseling van mijn bak met kwark. Nieuw deze week is de salade. Ik heb lange tijd geen salade gegeten, omdat ik natuurlijk bezig was met koolhydraten en dat soort dingen. Maar ik begon het toch te missen. Helaas moet ik alleen nog even puzzelen hoe ik dan aan de calorieën en koolhydraten kom. Vraagje voor mijn coach it is.

‘s Avonds staat de rookworst wrap op het menu en ook de pasta kon niet ontbreken. Verder geniet ik van speltpannenkoeken en burrito’s. Kan vervelender toch?

Succes met de boodschappen en fijn weekend allemaal 🙂

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 18

Ingredienten voedingsschema week 15

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.