Personal Body Plan: voedingsschema van week 19

05/05/2018

Ook al ga ik maandag op vakantie en zal ik me totaal niet aan dit schema houden, ik wilde jullie natuurlijk wel houvast geven. Dus bij deze het nieuwe Personal Body Plan voedingsschema van komende week. Succes!

Vakantietijd

Goed, ik ga dus op vakantie. Dat betekent uiteten, lunchen, cocktails drinken en nog veel meer slechte dingen. Nu heb ik de mazzel dat onze hotels een sportschool hebben dus mijn sportkleding neem ik wel netjes mee. Wie weet dat ik op een ochtend denk, hé laat ik eens gaan sporten.

Mijn broertje past altijd heel lief op mijn katten, maar hij zal zich ook niet aan dit schema houden. Dat wilde niet zeggen dat jullie dus ook maar een weekje pech hadden. Personal Body Plan gaat door en de gezonde voeding voor jullie dus ook 🙂

Het voedingsschema van week 19

Aangezien het komende week lekker weer beloofd te worden, heb ik voornamelijk voor lichte maaltijden gekozen. Een kwarkje of zelfs een kwarkpannenkoek met wat fruit om de dag mee te beginnen. Daarna crackers, een broodje ei of de zomerse salade die ik laatst met jullie deelde. Om wat extra koolhydraten binnen te krijgen kun je hier pasta aan toevoegen.

De kipburger op maandagavond raad ik jullie ook zeker aan en zoals jullie zien past er perfect een ijsje in het schema van donderdagavond. Geniet van het mooie weer en succes deze week!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 19

Ingredienten voedingsschema week 19

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.