Voedingsschema's

Personal Body Plan: voedingsschema van week 28

06/07/2018

Aangezien de ananas van vorige keer me zo goed beviel, heb ik die gewoon weer gebruikt in het schema. Ook zit er nu nectarine en kokos bij om het zomergeheel af te maken. Een en al zon in het voedingsschema van week 28 dus, ik hou ervan!

Het voedingsschema van week 28

Komende week gaat voor veel mensen de vakantie in. Helaas voor mij niet, dus dat betekent gewoon nog een strak schema met duidelijke maaltijden. Zoals je misschien wel ziet, ben ik toch weer 100 calorieën omlaag gegaan. Dit omdat ik aan mezelf merkte dat de vreetbuien af en toe de boventoon voerden, omdat dit toch kon binnen mijn calorieën. Ik wilde weer even wat strakker letten op gezond eten en dus ben ik tot dit besluit gekomen.

Het ontbijt van komende week bestaat uit kwark en overnight oats. Simpel en vullend dus. De snack daarentegen is iets specialer. Namelijk de tropical havermout die laatst online is gekomen. Je kunt hem gemakkelijk bewaren in de koelkast en dus heb je de hele week een lekkere snack.

Qua diner vind je de beefwrap terug op donderdag en op maandag een pita kipburger. Dit recept komt snel online, maar de ingrediënten zal ik alvast delen. Papa’s pasta bolognese staat er ook weer in, want ik krijg netjes elke maar weken een heerlijk bakje saus aangeleverd.

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 28

Ingredienten voedingsschema week 27

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.