Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 13

21/03/2020

Ja, het blijven rare weken zo. Toch maak ik wel een voedingsschema om houvast te hebben gedurende de week. Ik ontbijt later en dat zorgt ervoor dat mijn hele voedingsritme ook verschuift, maar door het schema heb ik wel een idee van wat er past en wat voor lekkers ik kan nemen.

Het voedingsschema van week 13

Laat ik beginnen met het lekkers van deze wek; CHOKOTOFF! Ken je ze nog? Die heb ik vroeger echt zoveel gegeten. Vonden mijn tanden vast niet leuk maar ach af en toe kan het toch? Dit keer 2 en soms 3 van deze heerlijke chocolaatjes per dag voor een extra zoet tintje. Natuurlijk wel netjes waar het paste om ervoor te zorgen dat ik geen voedzame dingen zou schrappen.

Verder zie je dat ik lunch met de breakfast burrito en dat we een keer kipburgers eten. Dan op vrijdag.. zelfgemaakt naanbrood met een saus van avocado en zure room. Dan een laag taco kipgehakt met paprika en daarna nog wat kaas erover. Verder simpele recepten en vooral heel weinig AGV.. Fijn weekend allemaal!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 13

Ingredienten voedingsschema week 13

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.