Voedingsschema's

Personal Body Plan: voedingsschema van week 13

23/03/2018

Het is iets later dan jullie gewend zijn van me. Maar na een drukke dag en een flinke sportschool sessie, ben ik toch nog even gaan zitten om het Personal Body Plan voedingsschema van komende week in elkaar te flansen.

Volgend weekend is het Pasen. En dat betekent paaseitjes, ontbijtjes, brunchen en noem het maar. Daarom doe ik deze week nog netjes even gezond en hou ik mij aan het schema. Dus ja mensen, ik zit netjes aan mijn bosvruchten shakie in plaats van aan de chocolaatjes. Alles op zijn tijd!

Het Personal Body Plan voedingsschema van deze week

Ik heb dus iets nieuws ontdekt; halvajam. Echt ideaal in calorieën ten opzichte van chocolade pasta’s, maar toch heerlijk zoet. Vandaag was het mijn pre-workout snack en maandag is het mijn ontbijt. Want een goed begin van de week is het halve werk. Daarnaast heb ik een gouwe ouwe uit de kast gehaald; kwarkpannekoekjes. Ze zijn heerlijk met wat fruit of gewoon los. Even in de magnetron op werk et voila.

Lunch bestaat uit de usual dingen. Hier moet ik echt eens even in gaan improviseren. Taakje voor het weekend is om lekkere nieuwe lunches te bedenken maar. In mijn avondplannen vinden jullie de BLT salade en teriyaki biefstuk terug. Maar het lekkerste is natuurlijk wel dat wijntje en de chocolade mousse die ik al sinds valentijnsdag niet meer gegeten heb.

Lieve dames en heren, ik plof op de bank. Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 13

Ingredienten voedingsschema week 13

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.