Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 14

29/03/2019

Daar gaan we weer, want het is weer vrijdag. Het voedingsschema van begin april staat online en uiteraard staan er paas eitjes in. Daarnaast uiteraard ook groente, kwark en proteinshakes zoals altijd. En het beste van allemaal; ook B&J’s paste in de macro’s op donderdagavond. Het leven is weer goed komende week!

Het voedingsschema van week 14

Nu ik weer met PBP begonnen ben merkte ik dat ik best wel wat van mijn oude gewoontes terug kwamen. Even snel een snoepje hier, een paar nootjes en een paaseitje daar. En ongemerkt krijg je zo 200 extra calorieën per dag binnen. Daarom heb ik ze in dit voedingsschema weer actief ingepland in de hoop dat het helpt voorkomen dat ik ongemerkt van alles eet. Natuurlijk is dit af en toe echt niet erg, maar doe je het dagelijks (en vooral automatisch) kan het best in de weg staan van je resultaten.

Zoals je ziet dus, het wijntje, de paaseitjes en de Ben & Jerry’s staan in het schema. Daarnaast vind je natuurlijk de falafel op het menu in zowel een broodje als een salade. De griekse yoghurt, knoflook en 50 gram komkommer in de ingrediëntenlijst zijn voor zelfgemaakte tzatziki. Daarnaast eet ik ook weer een keer vis en kies ik voor donderdag voor de bqq wrap. Snacken doe ik netjes met elke dag een peer, een shake en protein muffins. Last but not least; ik lunch en ontbijt een keer scrambled egg quesadilla’s.

Fijn weekend allemaal!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 14

Ingredienten voedingsschema week 14

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.