Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 19

02/05/2020

Lukt het jullie nog thuis om uit die voorraadkast te blijven? Ik probeer het nog steeds en daarom net zoals altijd een nieuw voedingsschema. Ook deze week weer vooral gezond en ik heb geprobeerd te letten op elke dag groente en fruit, want dat schiet er hier nog wel eens bij in.

Het voedingsschema van week 19

ik probeer nog steeds structuur in mijn dag en in mijn voeding te houden. Inmiddels ben ik een soort van gewend thuis en lukt het me beter om niet te snaaien. Wellicht helpt het ook dat de paaseitjes eindelijk op zijn. Overdag eet ik normaal maar voor ‘s avonds heb ik heerlijke toetjes op de planning staan en die helpen me gezond door de dag heen!

Zoals bijvoorbeeld voor komende week B&J (het andere deel gaat naar Ryan, is die ook weer blij) en kokospudding. Daarnaast een aantal dingen die ik vorige week uiteindelijk niet gegeten heb, want dinsdag was ik mezelf nog niet helemaal na de woningsdagkater, oeps.. Verder heb ik trek in geitenkaas dus gooide ik er meteen maar twee recepten in en ga ik aan de banaan muffins. Hier maak ik dan een halve portie van of ik geef er een paar aan Ryan. Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 19

Ingredienten voedingsschema week 19

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.