Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 19

03/05/2019

We zitten alweer in Mei, soms kan ik het echt niet meer bijhouden. Ik leef vooral nog uit dozen op het moment en ben druk met verhuizen, maar het nieuwe voedingsschema staat nu wel weer klaar. Na al die afhaalmaaltijden had ik namelijk best wel trek in iets gezonds. Maar, uiteraard is er ook plek voor lekkers.

Het voedingsschema van week 19

Zoals ik zei, dit voedingsschema is een combinatie van gezond en genieten. De vitaminevoorraad moet weer even aangevuld worden, maar die wijn voorraad moet ook op peil blijven. Daarom staat er op vrijdag gewoon heerlijk een wijntje bij de vienetta ingepland en op donderdag is er ook nog wat ruimte over voor een drankje.

Voor de verandering wissel ik mijn muesli ontbijt af met kokosflensjes en snacken doe ik met de hartige scones die ik laatst plaatste. Deze kun je overigens ook vegetarisch maken. Voor het diner vind je de kokoscurry en een aangepaste versie van de soja nasi terug. Lekker veel groente dus. Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 19

Ingredienten voedingsschema week 19

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.