Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 2

03/01/2020

Terug van weggeweest, het voedingsschema! De hele maand December was rommelig voor mij met al het reizen en de feestdagen, maar we zitten inmiddels in 2020 en dat betekent dat we gewoon weer netjes doorgaan. Dus, komende week salades, pannekoeken, maar ook een Conimex gerecht en een portie ijs!

Het voedingsschema van week 2

Precies, het is Januari van 2020.. Mijn doel voor de komende tijd is om weer even wat strakker op mijn voeding te letten zodat ik scherp blijf. Natuurlijk heb ik in December niet zomaar alles gegeten wat los en vast zat, maar deze maand let ik er weer even extra op als reminder voor mezelf hoe een gezond en gevarieerd voedingsschema eruit ziet. Fruit, groente en zoals in 2019 begonnen ook voor een deel vega.

Als lekkere snack heb ik meteen maar het dadelbrood ingepland en ook de BBQ wrap vind je terug deze week. Daarnaast laat ik voor 1 dag het eiwitbudget varen, want die Magnum salted caramel pint is dat echt wel waard! De shakes lijken heel saai, maar ik voeg er natuurlijk een smaakshotje aan toe.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 2

Ingredienten voedingsschema week 2

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.