Voedingsschema's

Personal Body Plan: voedingsschema van week 21

18/05/2018

Ik heb een weekje over geslagen, I know. Sorry! Maar deze week staat er weer een nieuw voedingsschema online om je op het goede pad te houden. Maandag is het natuurlijk Pinksteren, maar mocht je niks speciaals doen dan kun je gewoon dit schema aanhouden.

Echt de laatste keer

Mijn koffer is nog niet uitgepakt, of ik kan weer beginnen met het inpakken. Want tegen de tijd dat jullie dit lezen zit ik met mijn bil in Athene. Maar, omdat ik jullie al lang genoeg in de steek heb gelaten, heb ik wel netjes een voedingsschema gemaakt voor jullie. En ik beloof jullie, dit is echt even de laatste keer. Vanaf dinsdag doe ik weer braaf gezond mee!

Het voedingsschema van week 21

Kennen jullie dat nog? Dat je op de middelbare school in de pauze een lekker schoolkoek had zoals wij dat thuis noemde. Voor komende week kan ik daar weer van genieten, want ik heb namelijk de Time Out koeken van Lu ingepland. Daarnaast heb ik voor in de middag hartige wafels. Op de woensdag gebruik ik deze wafels als lunch in plaats van als snack.

Natuurlijk ontbijt ik deze week met de kokos granola die ik laatst met jullie gedeeld heb. En als je naar het avondeten in dit voedingsschema kijkt… PIZZA! Ja mensen, ook een gewone ouderwetse ongezonde pizza past in een dieet. Als je overdag gebalanceerd eet, dan kun je ‘s avonds best een avondje genieten.

Fijne Pinkster allemaal!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 21

Ingredienten voedingsschema week 21

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.