Voedingsschema's

Personal Body Plan: voedingsschema van week 22

25/05/2018

Inmiddels ben ik een beetje bijgekomen van de after-vakantie dip en ben ik weer aan het sporten en gezond eten geslagen. Voor komende week leek het mij leuk een challenge op te zetten voor mezelf. Namelijk zoveel mogelijk Personal Body Plan proof toetjes in mijn voedingsschema passen. Doe jij mee?

De Personal Body Plan toetjes challenge

Zelf ben ik altijd al helemaal gek van toetjes geweest. Je mag mij midden in de nacht wakker maken voor een ijsje en als ik geen dessert neem, dan ben ik niet uiteten geweest. Helaas schieten de toetjes er vaak bij in sinds ik bezig ben met deze schema’s. Vandaar dat ik mezelf de taak heb gegeven om voor elke avond een lekker dessert in te plannen en te bekijken hoe dat bevalt. Hopelijk ben ik dan ook van mijn zoete trek af ‘s avonds.

Het voedingsschema van week 22

Laten we maar beginnen met de toetjes. Zowel de tiramisu, de chocomousse, de yoghurt ijsjes als een heerlijke whey smoothie komen terug deze week. Je vindt ze allemaal onder dessert tips. Als het bevalt kan ik snel weer nieuwe toetjes gaan uitwerken voor jullie.

Verder heb ik gezien dat het wederom een zonnige week wordt en dan neem ik het liefst een makkelijke en zomerse maaltijd. Vandaar dat je zowel de BLT salade als de gyros salade ziet terugkomen in dit schema. Als lunch herhaal ik de quiche caprese en als finishing touch wilde ik laten zien dat de gezonde snackrepen die ik afgelopen week deelde, makkelijk in te plannen zijn.

Geniet van het zonnige weekend!
Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 22

Ingredienten voedingsschema week 22

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.