Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 24

07/06/2019

Het Pinksterweekend staat voor de deur. Gelukkig is dit geen ‘vreetweekend’ zoals Pasen, maar het is wel een lekker lang weekend waarin plannen moeilijker is. Zelf ga ik bijvoorbeeld maandag een dagje weg, maar de rest van de week staat weer lekker strak in dit nieuwe voedingsschema en ik heb er zin in.

Het voedingsschema van week 24

Zoals je ziet lunch ik maandag bij mijn opa in Den Helder. In de ochtend zorg ik voor een eiwitrijk ontbijtje en ik sluit de dag af met datzelfde bakje kwark. Onderweg neem ik fruit mee en als ik terugkom ligt er een groenteburger klaar. Hierdoor heb ik zo’n 650 calorieën over om lekker van te lunchen.

De rest van de week zit vol met lekkers zoals zoute amandelen, de caloriearme B&J’s versie en een wijntje om de week af te sluiten. Als lunch pimp ik de BLT salade een beetje op, zodat hij hoger is in eiwitten en beter in het schema past. Daarnaast waag ik me aan twee porties gegrilde groentes en een bord pasta met saus van mijn vader. Overall dus een prima weekje met dit voedingsschema.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 24

Ingredienten voedingsschema week 24

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.