Personal Body Plan: voedingsschema van week 26

22/06/2018

Vandaag is de zomertijd ingegaan en ondanks dat het weer nou niet echt lekker is, heb ik in het voedingsschema van week 26 toch gekozen voor luchtige maaltijden. Zo vind je salades, wraps en ijs terug. Qua fruit kies ik voor ananas en aardbeien, want dat zijn voor mij de ultieme zomer vruchten. Dus laat die zon maar komen!

Het voedingsschema van week 26

Natuurlijk wilde ik meteen de healthy brownie in mijn planning verwerken. Zowel als snack als als toetje staat hij erin. Ook de ontbijttaart van een paar posts terug kun je prima in je dagelijkse schema verwerken.

De groente van deze week is broccoli en ik eet hem op drie verschillende manieren in combinatie met eiwitten en koolhydraten. Zoals jullie zien heb ik op vrijdag een verwendag met wrap pizza, een wijntje en Oppo Icecream. Wat wil een mens nog meer? Aangezien ik nog calorieën over had ga ik mezelf ook trakteren op de mona vanille-aardbeien toetjes.

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 26

Ingredienten voedingsschema week 26

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.