Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 28

06/07/2019

Een nieuw voedingsschema, een nieuw onderwerp. Inmiddels is Ryan ook aangesloten bij het fitte leven. Hij gaat regelmatig hardlopen en vertelt mij ‘s avonds dat we niet meer mogen snoepen. Best handig om zo’n maatje te hebben die ook precies wil weten wat waar in zit en dus alles netjes ingepland.

Het voedingsschema van week 28

Deze week ging ik op zoek naar 5 diners onder de 500 kcal. Dit sluit bij zowel Ryan als mij aan. Ik eet namelijk overdag al veel en hij eet ‘s avonds veel. Dus als ik een normaal portie maak en daarmee aan de 500 kcal zit, kan hij een iets groter bord nemen en alsnog binnen zijn budget blijven. Dit klinkt allemaal heel efficiënt, maar dat betekent niet dat je niet lekker kunt eten. Zo staan er wraps op het menu, een mexicaanse salade en twee recepten uit het boek van Chicks love food. Soms wel handig als je inspiratie op kan doen in die kookboeken.

Uiteraard maak ik als snack het kokosbrood dat afgelopen week online kwam, omdat je hiervan in 1x een hele hoop plakken in de koelkast en vriezer kan leggen. Genoeg voor 2 personen voor een hele week dus. Verder zie je kip quesadilla’s weer eens terugkomen aangezien ik toch wraps in huis haal en ook staat er iets nieuws in dat ik mocht proberen; protein water. In plaats van altijd die eeuwige shakes is dit een tropisch drankje van citrus en appel met 20g eiwitten per flesje. Een prima vervanging voor water en voor een shake. Dit hoef je ook niet in 1x op te drinken maar kun je rustig naast je neer zetten.

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 28

Ingredienten voedingsschema week 28

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.