Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 29

09/07/2020

Volgende week wordt DRUK. In die weken is het juist fijn om een voedingsschema te hebben staan zodat ik niet hoef na te denken over welke combi’s ik kan maken en wat ik moet gaan koken, want dat heb ik al uitgedacht en de boodschappen liggen er al. Zo eet ik zonder moeite makkelijk en gezond.

Het voedingsschema van week 29

Het is zover, we hebben eindelijk de sleutel van ons huis. Ons eigen plekkie dat we nu zo snel mogelijk af gaan maken. Dat betekent klussen, klussen en nog eens klussen. Daarom is maandag ook leeg op het ontbijt en het avondeten na. Daarbij ben ik ook twee dagen op kantoor dus moest ik nadenken over makkelijke mealpreps. Dinsdag vieren we de zomer op werk met een pizzalunch en eet ik ‘s avonds dus een simpele salade. Ik weet de precieze kcal niet dus ik maak een schatting. De twee dagen erna eet ik net iets minder zodat ik zeker weten goed zit.

Voor het avondeten maak ik het mezelf makkelijk met dingen die nog in de vriezer liggen en als snack maak ik het tiramisu bananenbrood, omdat ik dan gelijk genoeg heb voor de hele week. Natuurlijk staat er ook weer een nieuw probeersel uit het boek van Lot Beukers klaar al ben ik daar deze week stiekem niet aan toe gekomen. Goede recepten vergaan gelukkig niet.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 29

Ingredienten voedingsschema week 29

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.