Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 3

15/01/2021

De puzzel is weer compleet en het nieuwe voedingsschema staat. Als uitgangspunt combineer ik gezond met lekker en eiwitrijk met zoet. Daarnaast probeer ik een aantal vegetarische maaltijden in te plannen en aan voldoende groente en fruit te komen. Best wel veel verschillende dingen om rekening mee te houden dus en daarom is het lekker om een planning te hebben.

Het voedingsschema van week 3

Ik ben mijn vriezer ingedoken om te kijken welke inspiratie ik daar uit haalde. Zo vond ik een portie paprikasoep en zelfs nog een setje kruidenboter stokbroden. Maaltijd 1 kon ik dus al helemaal samenstellen. Ook de hutspot zat nog in de vriezer en die komt met het koude weer goed van pas. Maar of het nou warm of koud is, ik vind salades echt heel erg lekker dus ook daar plan ik er 2 van in.

Omdat ik nog een aantal peren over heb besluit ik hier de perenmuffins van te maken. Daarnaast heb ik een koektrommel op mijn bureau staan waar ik elke dag 1 koekje uit eet (ja mensen, dat lukt tot nu toe nog ook!) en dus gaat die netjes in de planning. Her en der moest ik nog wat kcal aanvullen dus koos ik voor de pecannoten die nog in de voorraad kast liggen. En… natuurlijk de magnums die ook al op mij liggen te wachten in de vriezer om de dag mee af te sluiten.

Fijn weekend allemaal!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 3 2021 width=
Ingredienten voedingsschema week 3 2021

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Categorie├źn