Voedingsschema's

Personal Body Plan: voedingsschema van week 30

20/07/2018

Nog 9 dagen PBP te gaan.. Dat betekent het komende voedingsschema nog afwerken en dan is mijn traject voorbij. Dus heb ik deze week nog even extra goed laten zien dat je ook ‘ongezonde’ maaltijden kunt eten terwijl je je nog steeds aan het schema houdt. Pizza anyone?

Het Personal Body Plan voedingsschema van week 30

Ik begin even met de verkade koek. Mijn oog viel hierop, omdat het in de aanbieding was en men dit kon ik niet laten liggen. Ze zijn zo lekker!

Verder kun je zien dat ik gezond ontbijt met kwark, fruit en variaties hierop. Mijn lunch draait om verschillende recepten met kalkoen filet, maar vooral dat avondeten staan een aantal lekkere dingen tussen. Je kunt namelijk prima een pizza eten en je toch aan de juiste macro’s houden. Zolang je er overdag rekening mee houdt door bijvoorbeeld te lunchen met een salade en te snacken met wortelen. Verder eet ik nog een keer de Mexicaanse schotel, want die was zo lekker (en ik moet er even een mooie foto van maken voor mijn blog). Last but not least; ik ben overgestapt naar een nieuw soort protein shake. Namelijk de smaakloze Personal Protein versie in combinatie met flavour shots. En om het helemaal af te maken eet ik lekker een mini magnum ijsje in the smaak praliné op woensdag en donderdag. Kan niet beter voor het laatste schema toch?

Niet gevreest trouwens, ik ga wel verder met de schema’s maken, maar dan via My Fitness Pal dus het zal even opnieuw puzzelen worden.

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 30

Ingredienten voedingsschema week 30

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.