Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 31

23/07/2020

Afgelopen week had ik er geen tijd voor, maar nu is er wel weer een nieuw voedingsschema. Ik vind het namelijk toch makkelijker om dit al te hebben staan en week boodschappen te doen in plaats van dat ik elke dag opnieuw moet nadenken en steeds boodschappen moet halen. Dus nu even twee avondjes buffelen is straks de hele week geen omkijken ernaar.

Het voedingsschema van week 31

Tja, het ontbijt is standaard. Kwark met fruit en muesli zoals je van me gewend bent. Maar ik kies ook 1 dag voor de cookie dough smoothiebowl. Als lunch heb ik grillworst. Normaal haal ik dit alleen voor Ryan, maar nu heb ik het voor mezelf ook ingepland because I LOVE IT. De komkommer neem ik uiteraard als snack erbij en die gaat niet over de grillworst. De flatbreadjes doe ik trouwens met de kaas erop nog even in de oven om er een ‘broodje’ gesmolten kaas van te maken.

Als snack maak ik pindakaas koekjes en heb ik ervoor gezorgd dat ik elke dag een handje ongezouten noten op de planning heb. Dit staat namelijk naast het groente en fruit ook in de daily essentials. Om het schema af te maken koos ik voor de skinny cheesecake van Lot Beukers en die deel ik in 4 stukken zodat ik elke dag een klein beetje genieten heb. Ons diner bestaat voornamelijk uit vriezer voedsel, zoals onder andere de kip-appel burgers waarvan ik er nog 2 in de vriezer heb liggen en ook de roerbakgroentes moeten inmiddels wel eens op.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 31

Ingredienten voedingsschema week 31

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.