Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 32

31/07/2020

Het is me weer gelukt om een voedingsschema in elkaar te draaien. Niet alle dagen staan even strak, maar het framework is er. Wat ruimte om te snoepen is ook wel eens fijn toch? En nu genieten van het weekend. Ohnee grapje, het wordt gewoon weer een weekendje klussen.

Het voedingsschema van week 32

Zo deze week leef ik op ananas en bananen. Ik had vooral veel koolhydraten nodig merkte in mijn vorige planningen dus dan ga ik voor dit soort fruit om te kijken of ik het dan beter red. Daar voeg ik mini appelflappen en tropical havermout aan toe en dan kom ik op de meeste dagen toch aardig in de buurt. Alleen woensdag is er nog een gat te vullen en heb ik in de middag ruimte voor een extra snack.

Qua avondeten is het nog steeds de vriezer leegeten, want men wat zit dat ding vol. Zo lukte het me om een naanpizza samen te stellen en om de kaasschnitzel eindelijk in te plannen en op te maken. Qua lunch doe ik geen gekke dingen en voor het ontbijt maak ik eindelijk weer eens een eierkoektaartje. Ik was ze even zat, maar nu heb ik er weer trek in. Inmiddels begin ik ook aan de derde tub B&J – nog maar 1 te gaan hierna.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 32

Ingredienten voedingsschema week 32

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.