Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 34

17/08/2019

Zoals vorige week uitgelegd bestaan er dus geen goede en slechte producten. En met het maken van mijn voedingsschema’s let ik er dus ook niet op of ik wel alleen gezonde producten eet. Ik let er op of ik gevarieerd eet, of ik ervoor zorg dat ik genoeg lekkers eet en ik let erop of het binnen mijn energiebehoefte past. Kan ik alledrie die punten afstrepen, dan ben ik tevreden en geniet ik van mijn week.

Het voedingsschema van week 34

Natuurlijk heb ik wel mijn vaste rituelen zoals dat ik de dag vaak begin en eindig met kwark, omdat ik weet dat dit goed voor mijn spieren is. Maar ik wissel elke dag af met de muesli en de flavourshot waardoor je er gewoon iets lekkers van maakt. Als snack ga ik voor de protein pancakes die ik afgelopen week met jullie deelden. Met eentje per keer heb je een prima tussendoortje.

Omdat het er niet van gekomen is gisteren pizza te eten proberen we het komende week nog een keer. Alleen dan met de rustige bodem van Tante Fanny. Iets te veel voor 2 personen, dus zaterdag eten wij gewoon het restje. Ook de woknoedels is een nieuw probeersel en voor de rest is het rechttoe recht aan, maar met een wijntje en B&J’s als toetje hoor je mij niet klagen.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 34

Ingredienten voedingsschema week 34

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.