Personal Body Plan: voedingsschema van week 35

24/08/2018

Een nieuwe week betekent weer een nieuw voedingsschema. Eigenlijk is hij deze keer erg simpel en zijn alle recepten snel gemaakt. Maar dat is ook wel eens lekker toch om het jezelf makkelijk te maken? Zeker nu de zomervakantie (bijna) voorbij is en iedereen weer terug naar school of aan het werk moet.

Het Personal Body Plan voedingsschema van week 35

De rode draad in dit voedingsschema is de roodfruit crumble waarvan het recept sinds vorige week op mijn blog staat. Je maakt gemakkelijk een heel schaal en bewaart dit in de koelkast. Zo kun je elke dag een portie meenemen als ontbijt of als snack. Doe er wat kwark bij en je hebt een eiwitrijk ontbijt maar toch een goede afwisseling. De lunch van deze week draait om kipfilet en eieren. Zowel in wraps als op crackers. Vooral erg snel en simpel dus.

Het diner daarentegen is wel weer eens iets nieuws, want zoals je ziet op de dinsdag staan er McNuggets op het menu. Wie wil dat nou niet? En natuurlijk komt ook de kip kokos salade terug in dit voedingsschema.

Fijn weekend allemaal!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 35

Ingredienten voedingsschema week 35

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.