Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 42

17/10/2020
Voedingsschema Week 42

Ook het voedingsschema van week 42 staat. Op het laatste toetje voor de vrijdag moest ik een extra nachtje broeden, want ik kwam niet lekker uit met de macro’s. Maar het is gelukt en mijn week draait om.. SPECULAAS! Dit laat ik elke dag op een andere manier terug komen en ik combineer het met gezonde en voedzame gerechten. Balans ten top dus.

Het voedingsschema van week 42

Het was dus even puzzelen met de macro’s deze week, maar uiteindelijk is het kcal budget voor mij altijd leidend dus als die staat en de eiwitten komen flink in de buurt dan vind ik de rest iets minder belangrijk. Eiwitten zijn namelijk een goede bron voor mijn spieren nu ik me weer wil focussen op spierdefinitie. Tegenwoordig probeer ik wel vega en eiwitrijk zo goed mogelijk te combineren en dat lukt steeds beter.

Verder zie je deze week dus overal speculaas! Ik vind dat namelijk zo heerlijk dat ik besloot mijn week er gewoon op af te stemmen. Daarnaast is de prei in de aanbieding dus ik ga aan de slag met mijn prei pancakes en wat soeprecepten. Ook maak ik een paar bagels (de rest gaat in de vriezer of naar Ryan) en geniet ik weer eens een keer van een bananenbrood. Deze keer met de smaak kaneel. Ook door het ontbijt gaat kaneel door middel van de granola die ik deze week plaatste. Al met al wat mij betreft weer een goede week dus tijd voor ontbijt en boodschappen.

Fijn weekend!
Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 42
Ingredienten voedingsschema week 42

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.