Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 46

08/11/2019

Het voedingsschema van deze week staat in het teken van nicecream! Ik bleef het maar voorbij zien komen op Instagram en dacht, ja waarom ook eigenlijk niet in plaats van een shake. Toch een veel lekkerder toetje om de dag mee af te sluiten. Verder zitten er veel vega recepten in het schema en heb ik een kleine aanpassing gemaakt in mijn macro’s.

Het voedingsschema van week 46

Zoals je ziet is mijn eiwit inname ietsjes terug gezet. Dit is omdat ik graag meer vega wil gaan eten en dat lukte niet goed in combinatie met het hoge eiwitgehalte. Om mezelf te stimuleren minder vlees te eten heb ik dus besloten mijn eiwitten iets naar beneden te doen. Bij PBP is het maximum aantal eiwitten 130 gram en met 120 gram zit ik nog steeds ver boven wat je aan eiwitten binnen zou moeten krijgen. Afgestemd op mijn lichaamsgewicht zou ik namelijk zo’n 105 gram eiwitten per dag moeten eten wanneer ik bezig ben met krachttraining. Er was dus best wat ruimte om lager te gaan zitten en zo mijn minder vlees doel te behalen 🙂

Maar wat eet ik dan wel? De shakes verwissel ik deze week voor nicecream. Ofterwijl; bevroren fruit met een scoop eiwitpoeder, een smaakmaker en water naar hoe dik ik mijn ijs wil. Verder komen de maiskoekjes langs voor bij de lunch en haal ik een ‘gouwe ouwe’ snack weer terug, namelijk de banaan brownie. Al met al denk ik best een gezonde en gevarieerd voedingsschema zo.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 46

Ingredienten voedingsschema week 46

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.