Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 49

27/11/2020

We gaan alweer richting december, maar ook nu ga ik gewoon door met een nieuw voedingsschema. Deze week staan er een hele hoop koekjes in want zeker nu ik nog meer thee drink heb ik daar zin in. Zolang ze passen kan het wat mij betreft ook prima. Natuurlijk is het fruit en de groente ook flink vertegenwoordigd en staat het eiwitbudget als een huis.

Het voedingsschema van week 49

Vandaag is mijn laatste dag van PBP. Inmiddels ben ik alweer 3 jaar bezig met af en toe een tussenpauze. Maar ik merkt aan mezelf dat ik behoefte heb aan nieuwe informatie en andere invalshoeken. Niet omdat PBP me niet geholpen heeft, maar omdat ik het leuk vind om mezelf verder te ontwikkelen en nog meer kennis op te doen. Ik ga dus met een nieuwe personal trainer aan de slag en we gaan focussen op spiergroei. Best wel eng, want dat betekent dat ik in kcal omhoog moet. Maar dat komt volgende keer pas.

In dit schema maakte ik gebruik van de koffiecake als snack en dit combineer ik met fruit of met van die klassieke koekjes met een laagje vanille ertussen. Verder besloot ik de airfryer banaan in te plannen. Als die klaar is dan lepel ik hem uit en verdeel ik het over de kwark. Om het toetjes geheel af te maken en toch aan mijn dagelijkse portie fruit te komen eet ik ook een dagje kaneel nicecream.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 48
Ingredienten voedingsschema week 49

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.