Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 5

25/01/2020

Hm, het voedingsschema van week 5 is niet helemaal perfect, maar soms moet ik ook even tegen mezelf zeggen dat ik niet leef voor de groene balkjes. Het gaat om lekker eten dat in balans is en soms met van de ene macro wat meer dan van de andere. Zolang ik kan genieten van mijn eten laat ik de perfectie even los.

Het voedingsschema van week 5

Dus, niet alles groen, kan gebeuren. De belangrijkste leidraad is je kcal budget. Krijg je minder energie binnen dan je gebruikt dan val je af. Krijg je meer energie binnen dan dat je gebruikt dan kom je aan. Het kcal budget is dus altijd mijn richtlijn en ik probeer te zorgen dat ik hier binnen blijf. Daarnaast is het leuk als mijn macro’s goed uitkomen, maar soms verkies ik lekker boven ‘groen’.

In het voedingsschema van deze week vind je een oude favoriet van me terug; kokosbrood! Die heb ik al een poos niet gegeten dus die kon wel weer eens op het menu. Verder eet ik ouderwets een broodje rookworst en leende ik een recept voor een groenteschotel van de AH. Daarnaast koos ik voor een pompoen – geitenkaas mix en ben ik de schuddebuikjes nog steeds niet zat. Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 5

Ingredienten voedingsschema week 4

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.