Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 8

20/02/2021

De puzzel is weer compleet en het nieuwe voedingsschema staat. Als uitgangspunt combineer ik gezond met lekker en eiwitrijk met zoet. Daarnaast probeer ik een aantal vegetarische maaltijden in te plannen en aan voldoende groente en fruit te komen. Best wel veel verschillende dingen om rekening mee te houden dus en daarom is het lekker om een planning te hebben.

Het voedingsschema van week 8

Deze week draaiden we weer aan het rad en daar kwamen de letters H, Y, C, P & R. Twee daarvan waren al snel duidelijk – peertjes & patat (Ryan dus) en de Rookworst wrap die van mij kwam. De rest was toch een grotere puzzel vooral omdat ik nog steeds wil proberen ook deels vega te eten. Uiteindelijk maken we dus een vega hotdog met een mexicaanse twist en voeg ik een kaasschnitzel toe aan de peertjes. De Yakitori roerbak zag ik bij de Allerhande staan en de kip-kokos curry is naar eigen recept.

Qua lunch wordt het vrij simpel. Ik maak een keer een portie pancakes met appeltjes en vanille, uiteraard staan er ook weer salades en ik sluit de reeks af met een gebakken ei. De toetjes heb ik nu al trek in. Ik ga namelijk de protein brownies bakken en de gebruik ik ook om een laagjestoetje mee te bouwen. Om ervoor te zorgen dat ik aan twee stuks fruit per dag kom heb ik de airfryer banaan er ook ingestopt. Maar dan met marshmellow en chocola om een s’mores versie te maken.

Fijn weekend!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 8 2021 width=
Ingredienten voedingsschema week 8 2021

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Categorie├źn