Voedingsschema's

Personal Training – Het voedingsschema van week 10

02/03/2019

Op Instagram zag ik ‘no meat March’ voorbij komen en dit zette me aan het denken. Eigenlijk eet ik bijna nooit vegetarisch en er is ook amper iets te vinden op mijn blog. Daarom heb ik in het voedingsschema van deze week twee vleesvrije dagen ingepland en wil ik ook meer recepten op mijn blog gaan plaatsen.

Het voedingsschema van week 10

Mijn grootste moeite met geen vlees eten, naast dat ik het lekker vind (sorry), is de eiwitten die ik mis. Het liefst wil ik mezelf niet volgieten met shakes en repen en probeer ik maar één van de twee te nemen per dag. Maar dat blijkt toch lastiger te zijn als je geen vlees wilt eten en niet van bonen houdt. Hier moet ik vanavond dus maar even induiken. Voor komende week heb ik twee vleesvrije dagen.

Omdat ik een flinke voorraad granola had gemaakt voor afgelopen week, staat dat deze week ook weer op de planning. Verder even gewoon supermarkt snacks en geen eigen baksels, omdat ik een druk weekend voor de boeg heb. Wat betreft het eten zie je dus op de quiche na dat ik de hele week vleesvrij lunch. Op woensdag en vrijdag diner ik ook nog eens zonder vlees. Die pannekoeken komen trouwens gewoon uit een pak van de Appie. De pasta pesto daar en tegen maak ik wel zelf en als ik dan toch aan het koken ben maak ik meteen ook een soortgelijk portie voor de lunch van dinsdag. Let op, want dit is wel zonder pasta en zonder kip 🙂

Succes met de boodschappen en een fijn weekend allemaal weer!

Personal Training - Het voedingsschema van week 10

Ingredienten voedingsschema week 10

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.