Personal Training: Voedingsschema van week 36

31/08/2018

Jep, de titel is veranderd. Want sinds deze week ben ik begonnen met personal training en daar hoort een nieuwe strategie en dit nieuwe voedingsschema van week 36 bij. Wees gerust, het schema blijft gewoon een mix tussen lekkere snacks en gezonde ontbijtjes of diners. Deze balans is voor mij key om door te kunnen gaan met het gezonde leven.

Het personal training voedingsschema van week 36

Zoals je ziet zijn de macro’s veranderd. Ik eet nu rond de 1600 calorie├źn zowel op trainings- als op niet-trainingsdagen. De reden dat dit weer iets naar beneden is gegaan heeft te maken met het feit dat ik nog altijd heel erg graag terug wil naar mijn blokjesbuik en lijntjes die ik vroeger had. Hierover moet je vetpercentage omlaag terwijl je spieren opbouwt. Eerst even dimmen dus en daarna weer opbouwen. Verder begin en eindig ik mijn dag met kwark om mijn spieren de optimale voeding te geven.

Gelukkig betekent deze verandering niet dat ik niet lekker meer kan eten, want de quesadilla’s staan gewoon op het menu en op woensdag ga ik genieten van een broodje hamburger. Donderdag eet ik lasagne. Gewoon met ham en kaas en ja, gewoon uit het pakje van Knorr.

Als snack heb ik fruit en de haverkoeken ingepland. Mijn shake neem ik tegenwoordig mee naar werk en in de avond eet ik dus kwark. Om ervoor te zorgen dat ik het als toetje kan zien meng ik een fruitkwarkje met een normale kwark. Meer eiwitten, maar ook meer genieten.

Fijn weekend allemaal!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 36

Ingredienten voedingsschema week 36

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.