Voedingsschema's

Personal Training: Voedingsschema van week 37

08/09/2018

Afgelopen week is niet verlopen zoals ik hoopte vanwege de trip naar Hamburg. Dus deze week doe ik gewoon weer een nieuwe poging met het voedingsschema van week 37. De laatste week gezond doen voordat ik op vakantie ga en het ook wel weer in het water zal lopen.

Het personal training voedingsschema van week 37

Ken je dat, dat je je vriezer opruimt en ineens nog van alles tegenkomt? Op basis daarvan vind je deze week een aantal recepten terug. Mijn vader is namelijk zo lief om me elke keer als hij spaghetti maakt ook een bakje saus te geven. Dit is dus ook meteen de reden dat ik zo vaak penne bolognese te eten. Verder vond ik gyros in de vriezer en daarmee kon ik de wrap met gyros maken en het was zelfs genoeg om de gyros salade te maken.

Als snack heb ik bananencake, mijn oude favoriet gebruikt die ik morgen dus ga bakken voor de hele week. En nog leuker, ik vond nog wat mini magnums in de vriezer dus je snapt dat die er ook in staan. Net als natuurlijk de ei-wrap zodat jullie inspiratie hebben voor combinaties met deze top lunch.

Fijn weekend allemaal!

Personal Body Plan - Het voedingsschema van week 37

Ingredienten voedingsschema week 37

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.