Voedingsschema's

Personal Training – Het voedingsschema van week 38

14/09/2018

Vanaf zondag ben ik lekker op vakantie, maar er staat zoals altijd weer een voedingsschema klaar voor jullie. Deze keer waren de koolhydraten geen probleem maar het was wel moeilijk om aan het aantal vetten te komen. Maarja, je kan niet alles hebben hè want de calorie balans is uiteindelijk leidend in mijn schema’s.

Spruitjes fever

In tegenstelling tot driekwart van de Nederlanders vind ik spruitjes wel lekker. Dus toen ik ze zag liggen in de winkel begon ik alweer met nadenken over nieuwe recepten met deze groentjes. Wat ik wel altijd doe is ze bakken. Eerst even gaarkoken en daarna de pan in om ze een knapperig randje te geven. En daarna eet ik ze op allerlei manieren. Zoals bijvoorbeeld door de gegrilde groente van laatst of door de pasta gecombineerd met kip en paturain. Zoals je ziet heeft de woensdagavond geen spruitjes maar pizza. Een lekkere break in het midden van de week.

Voor het ontbijt vul je een kom kwark en voeg je de pindakaas granola toe. Ook elke avond staat er braaf een bakje kwark ingepland om gedurende de hele dag een hoog eiwitniveau te creëeren.

Fijn weekend allemaal!

Personal Training - Het voedingsschema van week 38

Ingredienten voedingsschema week 37

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.