Voedingsschema's

Personal Training – Het voedingsschema van week 4

18/01/2019

De afgelopen week heb ik alles een beetje laten varen. Ik had geen zin om te koken en was een paar dagen weg en dan is het makkelijk om het maar te laten voor wat het is. Dit voedingsschema ga ik wel weer netjes proberen te volgen. Daarom staan er vooral makkelijke en snelle recepten in.

Het voedingsschema van week 4

De komende week eet ik de hele week netjes thuis. Dat lijkt saai, maar dat betekent heus alleen maar groente, vlees en aardappelen. Je kunt namelijk ook prima gezond eten met variaties. Zo eet ik op maandag de beefwrap en op dinsdag gevulde paprika. Woensdag maak ik de maaltijd lekker met airfryer patatjes en vrijdag meng ik alles door de paturain. Kan erger toch?

Ook bij het ontbijt wissel ik wat af deze week. Zo neem ik namelijk zelfgemaakte chocolade granola en wissel ik de franse kwark af met griekse yoghurt. Een spectaculair verschil maakt het niet, maar het is toch weer net eventjes anders. Snacken doe ik met kwark pannekoeken en met de lunch neem ik een risico; ik hield vroeger namelijk niet van smeerkaas maar ik geef het gewoon een nieuwe kans.

Maar eerst, fijn weekend!

Personal Training - Het voedingsschema van week 4

Ingredienten voedingsschema week 4

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.