Voedingsschema's

Personal Training – Het voedingsschema van week 41

05/10/2018

Het is alweer oktober. De pepernoten liggen vol op in de winkels en ik heb er al een paar keer aan toegegeven. Maar toch heb ik ze tot nu toe nog niet actief ingepland, dit probeer ik nog een weekje uit te stellen. Dus in dit voedingsschema gewoon kwark, protein shakes en choco pancakes.

Het voedingsschema van week 41

Op woensdag na eet ik de hele week netjes groentes, proteine en koolhydraten. Soms kan ik daar ook gewoon echt van genieten en de combinaties zijn eindelijk. Boontjes of broccoli, cordon bleu of sate schnitsel, aardappeltjes, rijst of pasta. Dat je elke dag groente eet betekent niet dat je geen variaties kan maken.

Mijn voorraad muesli ben ik aan het uitbreiden. Inmiddels heb ik 4 verschillende soorten staan zodat ik ook mijn ontbijt kan afwisselen ookal eet ik elke dag kwark. Een shotje erdoor en je kwarkje smaakt elke dag anders. Voor lunch sla ik de gebakken kipfilet nog een keer in en dit eet ik op verschillende manieren. Daarnaast snack ik met choco pancakes en wissel in de kvarg af met straciatella kwark. Geen gebrek aan chocola in het voedingsschema van komende week dus.

Fijn weekend! 🙂

Personal Training - Het voedingsschema van week 41

Ingredienten voedingsschema week 41

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.