Voedingsschema's

Personal Training – Het voedingsschema van week 42

13/10/2018

Een beetje later dan normaal, omdat ik de halve week weg in Engeland was. Maar dat weerhoudt me er niet van om komende week weer volgens het voedingsschema van week 42 te gaan eten. Een hele week thuis betekent een hele week volle bak gezond. Maar wanneer er calorieën over zijn wordt er ook gewoon wat lekkers ingepland.

Het voedingsschema van week 42

Laten we beginnen met dat lekkers. Ik liep gisteren in de supermarkt en toen zag ik dat de Doritos in de aanbieding waren. En dat is dus echt mijn zwakke plek. Je kunt ze natuurlijk zelf maken via dit recept, maar ik ben lui en heb gewoon lekker een zak ingepland. Soms mag het toch?

Wat betreft het ontbijt zien we geen veranderingen en de lunch draait om gerookte kipfilet op verschillende manieren. Verder zorg ik ervoor dat ik een hele berg kokos pancakes in de koelkast heb liggen om mee te kunnen snacken. En de ananas vond ik bij de markt, perfect voor bij dit weer.

Fijn weekend! 🙂

Personal Training - Het voedingsschema van week 42

Ingredienten voedingsschema week 42

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.