Voedingsschema's

Personal Training – Het voedingsschema van week 43

19/10/2018

Het is inmiddels alweer bijna een jaar geleden dat ik begon met het bijhouden van mijn voedingsschema’s om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuzes en combinaties ging maken. Inmiddels kost het steeds minder tijd en moeite om het schema in elkaar te zetten. Inmiddels maak ik er een uitdaging van om met de laatste aanbiedingen een goed schema te maken. Voordelig en gezond dus wanneer het kan.

Het voedingsschema van week 43

Voor bij het ontbijt heb ik zoals standaard kwark. Daarnaast heb ik de smoothiebowl natuurlijk geprobeerd in te plannen en, sorry Kenneth, ik ga hem ook zeker eten. Na 2 maanden kwark met muesli wil ik heel eventjes iets anders. Verder heb ik een golden oldie uit de kast gehaald. Namelijk de bananencake die toch nog altijd een van mijn favo snacks is. Om aan de juiste hoeveelheid vetten te komen eet ik kokosblokjes als fruit.

De lunch is weinig bijzonders, de kipsate salade uit de aanbieding en gebakken eieren. Het diner draait om sperziebonen en leftovers uit de vriezer. Op donderdag eet ik samen met Ryande geitenkaas pizza die ik afgelopen woensdag online zette. Om het goed af te sluiten ook nog de kwark uit de aanbieding. Zoals ik zei, voordelig en gezond dus.

Fijn weekend! 🙂

Personal Training - Het voedingsschema van week 43

Ingredienten voedingsschema week 43

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.