Voedingsschema's

Personal Body Plan – Het voedingsschema van week 10

02/03/2018

Je zou het niet zeggen met deze kou, maar we zitten alweer in Maart en de lente komt eraan. Ik kijk echt uit naar de tijd dat ik weer heerlijke lichte salades kan eten en zonnige recepten maken maken. Deze keer hou ik het nog bij wintergroente en warme ontbijtjes in het voedingsschema van week 10.

Het voedingsschema van week 10

Sinds gisteren staat het recept voor deze kokos pannenkoekjesonline en om jullie een kans te geven ze te proeven, heb ik ze maar meteen in het schema verwerkt. Zowel als ontbijt en als snack zijn ze heerlijk, dus vandaar dat je ze meerdere keren ziet staan. Een portie bakken op zondag en je kunt er de hele week mee doen!

Verder kom je deze keer het yoghurtbrood tegen en ook de eggwrap is zoals elke week weer van de partij. Aangezien ik zoveel eiwit moet eten kom ik er niet onder uit om minstens 1 keer per week een gekookt ei of een omelet vorm te eten. Ook een tosti is één van mijn favorieten zoals jullie vast al gemerkt hebben.

Wat betreft het avondeten heb ik het komende week simpel gehouden. Maar dat wil niet zeggen dat ik minder lekker eet. Ik kijk ook nu al uit naar de M&Ms… Jammie!

Fijn weekend allemaal 🙂

Het voedingsschema van week 9

You Might Also Like

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.